3 de març 2011

Aventura cinematogràfica al Gorro Frigi: el resultat!

Potser alguns recordareu que fa uns mesos, vaig penjar una entrada on explicava una enredada per fer d'actor secundari en un capítol d'una sèrie de la TV anomenada "Aventures", que anava d'escalada.

Vaig portar al jove protagonista al Gorro Frigi i, tot i el fred que feia aquell diumenge de finals de novembre, es va poder estrenar en aquesta passió que compartim.

El reportatge no està gens malament, veig que han tret molt suc del poc que vam poder escalar, encara que està dedicat a un públic clarament infantil. La setmana passada van passar el capítol en algunes TV locals, me'n vaig assabentar tard, però si algú té interès en veure'l us el deixo a sota.

7 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Ep Joan, molt maca la pel.lícula, el nano, el Dani, encara deu flipar!!!
ara ja li podríeu haber posats unes botes millors que amb aquelles esportives encara com va pujar!!

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Ostres, com he xalat amb aquesta pel·lícula, Gatsaule! Tanmateix molt ben feta. Bona banda sonora.
I mira que n'és d'eixerit el nano, que tant se'n surt d'actor com d'escalador.
Ara, que amb tu de primer, fins i tot el Xiruquero-kumbaià d'ara pujaria deu metres!

Pere de can Peret ha dit...

M’ha agradat molt veure el Gorro Frigi des d’una perspectiva ben diferent. El noi es veu molt espavilat i que no s’espanta amb l’alçada. Felicitats per la incursió al mon del cinema.

laura pi ha dit...

Carai Joan, quina desil.lusio aquest dilluns, que em vaig aixecar conveçut que l'Oscar al millor actor secundari havia anat cap al Bergueda!.
Bonica experiencia cinematografica fent de cicerone, explicada de manera molt didactica i propera que ben segur a molts nanos els hi fara entrar el cuquet per descobrir el mon vertical

Gatsaule ha dit...

Jaume, vaig portar-li uns peus de gat, però no s'hi sentia gens còmode, així que va preferir pujar amb les seves bambes.

Xiruquero, celebro que t'hagi agradat el capítol. I tens raó, el noi ho feia molt bé! En canvi el guia feia el què podia...

Pere, afortunadament no he de guanyar-me la vida fent d'actor!!

Josep, Laura, gràcies, però em sembla que costarà que donin mai un òscar a una peli de muntanya, encara que la protagonitzés el Clooney!

Mohawk ha dit...

"... mireu el meu guia, que àgil que puja..." :P :P :P

Deixa d'ensinistrar nens que aviat ens passaran la mà per la cara!!!

Gatsaule ha dit...

Mohawk, anant amb nens és la única manera de sentir algun comentari agradable.....