29 de nov. 2010

Un fred reportatge d'escalada al Gorro Frigi

No sé si us passa a tots, però a mi, de tant en tant, m'enreden de mala manera. O m'emboliquen, digue-m'ho com volguem. La qüestió és que aquest diumenge electoral vaig anar a Montserrat a fer d'actor secundari d'una sèrie per a la TV.

En realitat ells haurien preferit al George Clooney, però es veu que no tenien el seu telèfon.... En canvi, el meu, si que el tenien! I com que ens assemblem tant..., doncs cap a Montserrat falta gent!

El projecte no està malament, el noi, en Dani, ha llegit un llibre i intenta emular les aventures del protagonista. En aquest cas del llibre "Si puges al Sagarmatha quan fumeja neu i vent", de Josep-Francesc Delgado.

Tot i que l'escalada del Gorro Frigi no és ben bé el mateix que l'ascensió a l'Everest, si que té prou elements comuns com perquè en Dani hi visqués una bona aventura. Sobretot amb el fred que hi feia aquest diumenge!
De totes les aventures que el Dani va llegint i vivint, aquesta era la única en que el noi podia conèixer a l'autor del llibre, cosa que va ben aprofitar!

I després, vam anar cap al Gorro. Vaig optar per la via del Carles, que no és massa difícil i està ben assegurada per fer-la plegats. Ell m'assegurava amb el gri-gri lligat a la reunió i després desmuntava la reunió i pujava al darrera. 
Tot ho portava molt ben pensat, però sempre surten inconvenients. En aquest cas l'enemic va ser el fred. El pobre Dani va arribar amb les mans glaçades a la primera reunió i vam haver de baixar.... Després em va tocar pujar a rescatar al càmera del cim, que s'havia encallat a les cadenes de la via normal!

Bé, realment va ser una aventura, que és el nom de la sèrie!! Ara a veure el resultat per la TV, sembla que ho passaran l'any vinent per la xarxa de televisions locals.

I la veritat és que no ens ho vam passar gens malament....

8 comentaris:

joan asin ha dit...

Carai estarem pendents de la cerimònia dels "Oscars..."

Jaumegrimp ha dit...

Aquesta faceta teva d'actor encara no te la coneixia!! llàstima de fred, no? ja avisaràs quan ho puguem veure eh?

Selene ha dit...

Si puges al Sagarmatha?! Quina gràcia: d'aquí no molt la començarem a llegir amb els meus noiets de 3r!! I, si tot va bé, el seu autor vindrà a fer-nos una visita a l'institut cap al mes de març!

:-D

Becki ha dit...

Ostres, que xuloooooo! :)

Ja m'imagino que hi fotia fred... jo hi vaig ser fa un mes i tela marinera!!!!!!!!!!!!

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Veig que els cineastes anaven ben orientats a l'hora de saber de qui s'havien de refiar.
Quan ho passin no m'ho perdré pas!

Mingo ha dit...

Ja ho deia jo, que em sonava la teva cara, esta clar dels anuncis del nexpresso.

Gatsaule ha dit...

Joan, serà complicat, el Bardem va molt fort enguany....

Jaume, encara no ho sé si avisaré, dependrà de com quedi, ;)!!

Selene, l'autor és tot un personatge, però segur que els teus alumnes quedaran encantats de la visita!

Becki, aquests dies s'hi ha d'anar molt motivat a la roca, millor fer com tu i canviar per la neu!

Gràcies, Xiruquero, però segur que va ser millorable...

Mingo, veig que estàs inspirat, avui... Si mai aconseguim quedar, segur que em reconeixes, doncs!

Pere de can Peret ha dit...

Molt bo això de tocar moltes tecles!! no saps mai de que t'has de refiar...je je.
Ja avisaràs quan ho passin.