21 de set. 2006

Roc de l'Alou

Aquesta tarda he recuperat una tradició antiga, la d'anar a entrenar al Roc de l'Alou pujant caminant des de Berga. A l'anar-hi caminant aprofites per fer l'excursió i per passar pel mur de Sant Joan a treballar una estona els avantbraços.

Feia molt de temps que no hi anava i l'he trobat molt canviat. Abans ens enfilàvem una mica per tot arreu i fèiem el ruc, ara no, ara pugem vies. Fins i tot la normal (foto de dalt) l'han rebatejat com "nedant t'empaito" (núm. 2 de les ressenyes del Tàndem ). Coses de la modernitat.

Per començar l'he pujat i baixat per escalfar una mica, fins i tot m'he filmat escalant a l'estil del Paul Preuss:



Roc de l'Alou, nedant t'empaito (V)

Després ja he baixat al darrera i he pujat les dues vies de 6a: Diadre i Quemasdà. No les comento, això es feina d'en K., però m'han servit per comprovar que la mà esquerre ja va millor i a tornar a disfrutar en solitari.

13 comentaris:

PGB ha dit...

Carai... un solo integral de l'Alpinista!
A mi, ni que sigui un IIIº em caga anar sense corda :S SEGURETAT PLEASE!

Tssst! I el casc on l'has deixat!? ;P

Molt guapo el video ;)

K. ha dit...

No puleixis més les vies que prou en tenen ja!!! pecadorrr!!! :) :) :)

Mohawk ha dit...

Sembla el video del Yaniro relentit, ja,ja,ja....

Ey Joan!, ara els solos s'han de fer amb casco, eh!, ja saps els criteris de la moda Huber ;)

D'acord, si tornem a l'aeri ja no muntaré el numeret a la sortida de la Easy ;)

Gatsaule ha dit...

Això del casc és una petita errada, perquè el porto sempre, però reconec que vaig arribar molt suat....

Anònim ha dit...

Ostres ostres...

Sabieu que en Preuss anava deixant una tarjeteta al pas dur on posava "aquí va caure Preuss", i les recollia de baixada? Així si pillava la gent sabia més o menys on havia "volat" ( cerc que ho vaig llegir a un llibre d'en LIVANOS "Historia del Sexto Grado", o en un article del LLuch sobre una via al KArendel on va morir en Preuss...vaya paio...

Ostres Gatsaule...mira que la via està polida i mira que se't veu sobrat!

estàs pillant un bon nivell "cinematogràfic" eh?!

Bona escalada...

Gatsaule ha dit...

Es una bona idea això de les targetes, sobretot si baixes per la mateixa via, però com que això només ho faig en llocs molt coneguts no sé si aplicar-ho...

Penso que és important practicar la desescalada, i que és més important del que sembla. En paret, més d'una vegada m'he trobat embarcat en un camí sense sortida i he hagut de desgrimpar per tornar a la via. I a vegades sense gaire res posat !

Anònim ha dit...

Hòstia Joan! No coneixia aquesta faceta teva d'Alain Robert.
Si algú t'hagués filmat penjat a la via del costat i buscant els efectes adients, semblaria com si estiguessis fent un solo integral al Verdon.

Salut!

ivanG ha dit...

Sense paraules....!!!
Em trec el barret amb el peaso de solo integral.
Amb quin programa edites els videos?

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Felicitats pel solo integral!
No conec aquesta via però no es veu pas fàcil no! i a sobre la desgrimpada, chapeau! Recordo un dia escalant a la Cajoleta, fent el darrer llarg, que el company que m'assegurava em diu, mira al teu darrera, i sí pujava un "valent" en solo integral, el tram era de cinquè tambè. Em va deixar impressionat, jo no m'atreveixo encara a fer aquestes coses, però per mí és el summum de l'escalada, la sublimació final, malauradament però en ocasions acaba malament aquest joc, per això quan veig l'Àlex Hubber fent de les seves sempre penso que em sabria molt greu que es matés, pur egoïsme meu, ell ja sap el que si juga i perquè ho fa.

Gatsaule ha dit...

Jo també estic d'acord que és un joc que a vegades acaba malament, però reconec que quan la roca és bona i la dificultat es deixa dominar, enganxa una mica.

De fet, la via la conec, la roca és molt bona i l'alçada relativa...

Vlady ha dit...

Que hay:

Muy bueno el vídeo y el Solo.

Veo que te lo has hecho dos veces ya que veo dos posiciones de cámara.

Se que es pedir demasiado, pero una de arriba, a mitad de vía quedaría brutal.

Genial!!!

Salu2

Gatsaule ha dit...

Gracias, Vlady, ya ves que te hago caso y intento aprender de los maestros !!

Vlady ha dit...

ja, ja, ja.
Que va, Gatsaule, sólo soy un novato que un día descrubrió que le gustaba montar vídeos.

A seguir así de bien ;)

Salu2