28 de set. 2009

Picnic al Serrat dels Monjos

Amb el Toni intentem de reprendre les tardes montserratines amb aquesta via curta, que es pot considerar tota una clàssica, tot i els pocs anys que fa que és oberta. Vaig anar-hi poc temps després que s'obrís, i en tinc un record difús, sobretot perquè era en una època en que hi venia molt poc a Montserrat, i cada cop era com un petit drama...

Escalar a Montserrat sense estar-hi acostumat costa una mica més del compte!

Tornant de les calcàries i els granits alpins, reconec que també ho he notat una mica, i per això hi pensava.

També volia comprovar com tenia un dit que va patir una estrebada i que encara està un pèl adolorit.

Aquest cop la via m'ha agradat molt més, la roca és sòlida i no he trobat l'equipament tan allunyat com l'altra vegada. El primer llarg té alguns passos de diedre molt interessants (a sobre) i, el segon (a sota), una placa de forats molt divertida.

El tercer llarg comença molt bé amb un diedret que s'ha d'agafar amb calma, el tram de 6a en canvi, es passa bé amb A0. Si recordeu de portar un camalot del 3 o del 4 per a la sortida, llavors ja deu ser comodíssim, nosaltres no el portàvem i llavors la sortida té la seva gràcia!

Un darrer llarg aèri i senzill (a sobre) et deixa a dalt de la carena amb una molt bona sensació. Llàstima que el dit encara estigui xungot, això vol dir que hauré de fer una parada perquè la tendinits no es faci crònica.

Per altra banda, això vol dir que tindré més temps per anar a caminar i a córrer. Tampoc està tan malament!

6 comentaris:

Llorenç ha dit...

Anims i a recuperar-se!!! la sortideta del 3 llarg en A0 te la seva gracia si la vols fer recte amunt...però si te la jugues sortint a l'esquerra es fa millor!!!!

Bon retorn al conglomerat!

Gatsaule ha dit...

Si, espero que sigui lleu... De fet, la sortida cap a l'esquerra també es pot fer, però cap amunt és més elegant. Sobretot si vas de segon!

Jaumegrimp ha dit...

Felicitats Joan, a aquesta li tinc moltes ganes, i respecte...després de fer tan alpinisme és normal que no trobis lluny les assegurances!
A refer el dit.

Roque ha dit...

Molt bones i moltes felicitats per tot el que he vist darrerament.
I també per la via. Ja fa temps la vaig fer amb en Mohawk però al veure les fotos m'han vingut ganes de tornar-la a repetir.

Records i a recuperar aquest dit.

Mingo ha dit...

Coi Joan que et passa al dit? havia comentat amb el Josep A. lo de quedar aquest dissabte amb vosaltres per ell cap problema, si no estas fi del dit, ho podem ajornar.
Vinga q et milloris, ara que fer repos potser no es la millor solució. Pregunta a algun fisio pq a vegades algun tipus d'exercici complementari et pot ajudar.
Salut

Gatsaule ha dit...

Jaume, no em diguis que no l'has feta! Deus ser l'únic... Aprofita ara que al gener la xapen!

Gràcies, Roque, espero que segueixis en forma, també!

Mingo, et vaig escriure però veig que no obres els correus.... El Pep em va dir que no l'hi anava bé, i jo tinc el dit fotut, així que malament per veure'ns aquesgt cap de setmana! Espero que la tendinitis no s'allargui massa...