4 de set. 2009

Me'n vaig, me'n torno a casa; me'n vaig, m'en torno als Alps....

Queden dies de vacances i les previsions del temps són bones. Almenys pels propers 8 o 9 dies. Així que torno cap als Alps, on sempre hi ha mil projectes pendents.

Encara no he tingut temps d'explicar res de la travessa del juliol i ja marxo altra cop cap allà. Però les oportunitats s'han de saber aprofitar.

Encara no tinc un objectiu clar, aquest cop. Però cims i valls m'esperen i intentaré gaudir-los a fons.

Fins ben aviat!

5 comentaris:

Llorenç ha dit...

Bon viatge!!! quina enveja!!

quins records d'aventura amb la primera foto de la Punta Fiames!!! je je je

Selene ha dit...

De debò, tu quan treballes?!! :-p

Que vagi bé!

Jaumegrimp ha dit...

Vagi bé! imparable.

Xavi ha dit...

Caram quanta activitat! Doncs res, que vagi bé. A veure que ens expliques a la tornada...

Gatsaule ha dit...

D'enveja res, Llorenç, ara tu, ara jo. És com un joc!

Selene, ja m'agradaria tenir les teves vacances!! Així que no et queixis...

Gràcies, Jaume, el temps de moment és molt bo.

Xavi, a veure si quedem alguna dia, que en tenim alguna de pendent!!