25 de juny 2010

Pic del Martell: combinació Àngel rock-Àcid làctic

Ara feia temps que no escalava al pic del Martell. I encara més que no escalava amb la Lu. Així que aquest dimarts ho hem sol·lucionat tot d'una tacada, aprofitant que és un lloc on ella no hi ha escalat gaire.

La idea inicial era anar a la Chumy Cumez o alguna del voltant, però una cinta i un rètol impedeixen el pas més enllà de la superclàssica Mutand world. Sort que el dia 30 ja s'acaba la restricció...

Això ens obliga a replantejar-nos la via i a triar-ne alguna de l'inici. Així que comencem per l'Àngel rock.
Diria que vam fer els dos primers llargs d'aquesta via, però després de la segona reunió ens vam anar decantant cap a l'esquerra, que ens agradava més, per unes fissures molt xules i amb algun espit. Seguint una mica la lògica de fugir de la vegetació.
I per acabar una placa desplomada amb un parell d'espits que trobem força dura, amb un desplom sobre petites preses on cal treballar de valent.

Arribats a dalt, mirem la ressenya, i ens adonem que les dues darreres tirades hem anat per l'Àcid làctic clarament. Així que ens ha dortit una combinació que no està del tot malament, ja que estalvia el 6b de la segona i la vegetació de les canals de la primera!

Parlant de vegetació, aquest any està més crescuda que mai i, entre això i la poca gent que hi deu anar, ens va costar d'arribar al camí de baixada.

Un doble retrobament que espero que tingui continuïtat ben aviat!

No sé on havia llegit que estaves engripat. No sabia que no es podia escalar a partir de la Chumy.

Si, he estat uns dies una mica més tronat del normal, res greu. Els temes de regulació de l'escalada estan a la web de la FEEC, i els van modificant sovint, que contínuament hi ha novetats. sobretot aquest any...

joan asin ha dit...

El Pic del Martell és ideal per les tardes d'estiu, aquest any però haurem d'esperar. Així que 1 juliol ja podem escalar a zona restringida?

lux ha dit...

Llegint les piades i amb el meu esperit cartesià no entenia massa com la gent podia perdre la via en una paret com la del pic del Martell....
Ara ja he començat a entendre perquè l'escalada allà en part és aventura...mmm....no esta gens malament!
El millor però, tornar a coincidir!

Joan, si, dijous ja està lliure. Avui m'ho han confirmat, però no t'oblidis la segadora!

Lu, just això que dius, el millor de tot ha estat tornar-hi!

Llorenç ha dit...

...pic del Martell, el tinc oblidat, sempre em guardo aquesta paret peranar-hi algun diumenge matinant molt, per acabar a la platja amb paella inclosa....a veure si aquest estiu cau l'escalada-marinera!

Vaja cordada! bastant terrorífica!

Doncs no és mala idea tampoc, anar-hi aviat i al migdia, bany a la platja i arròs. Tot i que a l'estiu, és a la tarda quan s'hi està bé.