

http://www.caranorte.com/clasica/aeri/itinerarios/via/easy_rider.php
El primer llarg on hi predomina el cinqué (foto de dalt) és el més equipat amb diferència. El segon (foto de sota), és força dur en lliure (6a), però els passos més complicats es poden treure en A0, i la roca millora moltíssim. De fet, la roca és extraordinària en tota la via excepte la primera meitat del primer llarg.


Però el tema de les assegurances és força esgarrifós en el quart llarg, una tirada on la dificultat augmenta progressivament fins un tram de V+ abans de la reunió. Tant sols té 4 espits, i els darrers 7 o 8 metres abans de la reunió (V+) es troben per damunt del darrer (a dalt, a la dreta).
Una tirada que seria molt maca amb un parell més d'espits i que obliga a anar-hi amb un bon nivell.
Dues tirades que ja no són tan directes, primer cap a l'esquerra i després cap a la dreta, van a buscar l'esperó final de la via.


3 comentaris:
M'encanta la foto del quart llarg, ja et dic que amb el photoshop li dibuixaré uns estreps, Mohawk al Mirall Impenetrable, ja,ja,ja...
Espero que disfrutessis la via i cap problema amb la paciència, total, vam fer l'horari estàndard - bo ;)
Sobre la Lucky-JOM a la paret de l'Hemisferi Nord, me l'he mirat i sols són 60m de Ae/A1, però cal fer el primer llarg de la Tope Toni per arribar-hi...i per fer aquest llarg m'he de mentalitzar, perquè és un skating...tot i això, la tinc present de cara al setembre!!
Sort i a tibar-li!
Al final he vingut a la feina a mirar els mails, però ara mateix marxo :P
Ja vaig mirar la ressenya i no fa tanta por com pensava, així que ja hi pots comptar.
I la via una disfrutada, en pots estar segur, a veure si ho millorem !
Que hay:
Veo que la final los planes salieron adelante.
Ya sé a quien preguntar por el material a llevar para esta vóia. ;)
Salu2
Publica un comentari a l'entrada