26 d’oct. 2008

Al Cim d'Estela, fent una marrada

Aquest dissabte havia quedat al migdia a l'Estany amb en Piju, així que ràpidament vaig imaginar un recorregut llarg que em permetés d'arribar-hi bé.

Abans de sortir, la sortida del sol que veig des del balcó de casa (a sobre) em diu que farà bon dia. Un bon dia que comença fresc i ennuvolat, però que es va escalfant a mesura que començo a pujar d'Avià cap a Coforb i, després, cap al Portet.

La pujada al Portet per la pista em costa, fa temps era capaç de pujar-la tota corrent sense parar, ara encara no puc però potser ben aviat ho torno a poder fer... Dalt del coll, em miro el Cim d'Estela (a sota) i penso que potser avui si que hi pujaré.

Continuo cap als Porxos (a sobre), ple de colors tardorencs i arribo a la carretera dels Rasos de Peguera. Fins aquí he anat bé, tot i que de tant en tant trobades casuals de bolets m'han fet parar a recollir-los (per això surto a córrer amb motxilla !).

Un flanqueig llarg pel mig del bosc em porta a la pista que puja al Cim d'Estela, el rètol no enganya.

Des del cim, faig una ullada cap a la vall de la riera de Metge, entre la Figarassa i Queralt, (a sobre) amb Berga al fons, em faig una foto de record i segueixo cap avall.

La baixada és molt divertida, primer una petita desgrimpada, després tiro pels prats fins a la pista, un parell de revolts i agafo el camí de les Planes. Potser la masia més maca de la zona (a sobre, entre els arbres).

Després en poca estona arribo a Corbera i al coll de l'Oreller, on em passen la furgo. Temps tindré de provar-la, espero !

Pel que fa al recorregut, el teniu a sota i al wikiloc. Per acabar d'arribar a Berga, amb poc més de mitja hora de baixada es fa prou bé. En total vaig trigar 3 hores a fer la ruta, 3 hores efectives, que les parades boletaires em van fer perdre prou temps...

Hola Joan, a les aproximacions de les vies no et podrem seguir, t'estas possant molt fort.
Una abraçada

Això tu si que no ho pots dir, que ja veig que no pares !

Llorenç ha dit...

Bones Joan!!! veig que no perts el temps!!!

m'alegro! a veure quan et tornema veure pels peus de les vies! cada cop et veig més prop!!!

Ja és casualitat, diumenge jo vaig ser a un altre cim d'Estela. Estic preparant el "post".
Amb un altre pas, això sí...

Llorenç, em sembla que encara falta temps per coincidir en una paret, la única cosa que fem semblant és algun àpat !

Xiruquero, un altre Cim d'Estela ? Estaré al cas...

Mohawk ha dit...

Ja ens informaràs de si tens nova casa mòbil!!!

:P

Si, ja la tinc. La pots veure al feisbuc.

Potser se m'enganxa alguna cosa de l'anterior propietari...